Nasi eksperci, którzy realizują odbiory mieszkań, są inżynierami z wieloletnim doświadczeniem, ogromną wiedzą nie tylko tą teoretyczną, ale też praktyczną, a także umiejętnością korzystania z fachowego sprzętu, który pomaga dostrzec to, co nie jest widoczne gołym okiem. Ile kosztuje odbiór techniczny i od czego zależy ta cena?
Cena odbioru technicznego z ekspertem
Nasza firma oferuje odbiór techniczny inwestycji już za 149 zł brutto. Jest to cena, którą poniesie klienta za fachową kontrolę mieszkania. Skonfrontowanie stanu faktycznego mieszkania ze stanem, jaki zapewnił deweloper w umowie deweloperskiej. W tej cenie można również skonsultować wszelkiego rodzaju niejasności z prawnikiem, który jest dostępny w trakcie odbioru pod numerem naszej infolinii.

Staramy się zapewnić kompleksowy audyt, ponieważ wiemy, że konkurencyjne firmy bardzo często wychodząc od niskiej kwoty, doliczają w trakcie odbioru dodatkowe sumy za większy metraż i za inne niedoprecyzowane wcześniej działania. My działamy transparentnie. Podstawowy odbiór techniczny, który jest wystarczający dla przeciętnego klienta, nie zmienia ceny w trakcie realizacji.
Odbiór techniczny – Warszawa
Jeśli chodzi o inwestorów, którzy nie do końca wierzą deweloperowi, oferujemy inne rozwiązanie. Mamy bowiem świadomość, że różnie układają się losy nabywcy i dewelopera, nie zawsze jest dobrze. Możemy w trakcie odbioru posłużyć się kamerą termowizyjną lub poziomicą laserową. Tu koszt odbioru jest droższy – wynosi 300 zł brutto. Jest to oferta dla osób, które chcą bardzo dokładnie sprawdzić nawet to, co nie jest dostrzegalne gołym okiem. Poziomica laserowa jest niezwykle dokładnym urządzeniem. Jest w stanie określić dokładność wykonania do 0,4 mm odchyłki od pionu i poziomu, dzięki czemu w inwestycji bardzo skrupulatnie można sprawdzić na przykład odchyłki płaszczyzny sufitu i inne detale. Kamera termowizyjna z kolei jest doskonała, by wychwycić wszystkie mostki cieplne i miejsca, które są wilgotne. Może to być wilgoć, która wynika z nieszczelności instalacji lub z powodu wody zamkniętej w murach, czego efektem najczęściej staje się grzyb. Realizując odbiór nasi fachowcy, sporządzają odpowiedni raport dla klienta, zaś w trakcie odbioru podpowiadają, co warto uwzględnić w protokole odbioru, by to deweloper tę wadę lub usterkę naprawił na własny koszt. Jest to możliwe, jeśli odbiór zostanie poprawnie wykonany, a protokół właściwie sporządzony. Warto o tym pamiętać.