W artykule wyjaśniamy, jak przygotować się do odbioru mieszkania z fachowcem.
Odbiór mieszkania jest niezwykle ważnym wydarzeniem dla każdego inwestora, który chce to zrobić najlepiej, czasem przygotowuje się do tego, by mieć świadomość, na co zwrócić uwagę, ale zdarza się, że samodzielne odbiory nie są, wystarczając efektywne. Warto w takiej sytuacji skorzystać z usługi płatnego odbioru, który jest rozwiązaniem problemów większości inwestorów.
Co to jest odbiór mieszkania
Uświadamiając sobie, iż odbiór mieszkania jest tak
naprawdę momentem, od którego to najczęściej inwestor jest odpowiedzialny za
swoją inwestycję, warto zatrudnić profesjonalną pomoc, która pomoże podczas
odbioru. Inżynierowie w firmie Odbiór.pl są doświadczonymi fachowcami, którzy wiedzą, na co należy zwrócić uwagę, jakie naprawy są kosztowne, a jakie można
pominąć w protokole odbioru. Nasi fachowcy pozwolą cieszyć się nowym
mieszkaniem. Gwarantują profesjonalną pomoc, dzięki której odbiór stanie się
bezstresową przyjemnością.
Przygotowania do odbioru z fachowcem
Odbiór mieszkania to tak naprawdę kontrola realizacji tego, co zostało zawarte w umowie przedwstępnej. Należy zatem udostępnić informację z załączników umowy przedwstępnej, które określają stan deweloperski i zawartość tego, co powinno znajdować się w mieszkaniu. Każdy deweloper inaczej definiuje stan deweloperski, dlatego warto przypomnieć sobie, co mieszkanie ma posiadać, by móc to skonfrontować z rzeczywistością. Można wypisać wszystko, co zechcemy sprawdzić. Lista kontrolna pomoże skupić się na konkretnych elementach mieszkania. Właśnie tak działają fachowcy, by nic nie pominąć.
Fachowiec wie, że należy pamiętać, by po wykonanym odbiorze sporządzić protokół. To najważniejszy element odbioru, gwarantujący, że w razie jakichkolwiek usterek deweloper będzie miał obowiązek odnieść się do nich (w ciągu 14 dni) lub je naprawić (do 30 dni od sporządzenia protokołu).
Warto zatem skorzystać z pomocy eksperta, który podpowie, co jest kosztowną wadą, którą należy naprawić, a co jest kosmetycznym, mało istotnym detalem, nieistotnym w trakcie odbioru. Nasi inżynierowie bardzo chętnie pomogą, wytłumaczą i odpowiedzą na każde pytanie. Dla klientów istotne jest, że nasi inżynierowie są zawsze po ich stronie, co daje poczucie bezpieczeństwa w branży, o której nie wiedzą wiele.